ADANA KARATAŞ İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlk Atamayla Göreve Başlayan Öğretmenler İçin Gerekli Belgeler

İlk Atamayla Göreve Başlayan Öğretmenler İçin Gerekli Belgeler

2015 YILI EYLÜL DÖNEMİ ÖĞRETMENLİK İÇİN İLÇEMİZE ATANAN ÖĞRETMENLERDEN İSTENİLECEK BELGELER

 

1-  Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,

2-  Öğrenim durumlarını gösterir diploma veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi,

3- Pedagojik Formasyon Belgesinin aslı ve fotokopisi ( Başvuru esnasında Pedagojik  Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden)

4-   Nüfus cüzdanı fotokopisi,

5-   Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (3 adet vesikalık fotoğraf),

6-   Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu,

7-    Adli Sicil Durum Belgesi (Sabıka kaydı),

8-   Terhis Belgesi (Erkek adaylardan askerliğini yapanlar için), askerlik yapmayanlardan da Askerlik Durum Beyanı (Müdürlüğümüzden temin edilecek)

9-    Onaylı Hizmet Cetveli. (Devlet Memuru olarak başka kurumda görev yapan veya yapmış olanlar)

10-   Diğer kamu kurumlarında görev yapmakta olanlardan yetkililerce onaylanmış muvafakat belgesi (Ek-4/a yazı çerçevesinde alınan Ek-4/b muvafakat belgesi).

11-   Mal Bildirim Beyannamesi (Müdürlüğümüzden temin edilecek)

12-   Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi (Müdürlüğümüzden temin edilecek),

 

Karataş/ADANA - 0 322 681 25 01

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.